خدمات پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در اربعین حسینی

در اربعین حسینی امسال؛ ۱۷ هزار بیمار در درمانگاه " موکب صاحب الزمان" دانشگاه علوم پزشکی جهرم، خدمات درمانی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در مراسم با شکوه پیاده روی اربعین حسینی (ع)، تیم درمانی درمانگاه "موکب صاحب الزمان" دانشگاه، به ۱۷ هزار زائر امام حسین (ع) خدمات درمانی ارائه کردند. ویزیت بیماران توسط پزشکان عمومی و متخصص، پانسمان، بخیه، انجام آزمایش های اولیه، عرضه دارو در داروخانه و... از خدماتی بوده که به بیماران ارائه شده است.

در این مدت ۱۰ بیمار فوق اورژانسی با ارائه خدمات به موقع و حرفه ای تیم درمانی این درمانگاه سلامت خود را بازیافتند و در این بین تنها ۳ بیمار با حال وخیم با اورژانس هلال احمر به بیمارستان کربلا منتقل شدند.

همچنین در مدت زمان استقرار تیم درمانی دانشگاه در درمانگاه "موکب صاحب الزمان"، نماینده سازمان حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور، نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس و رئیس حراست دانشگاه علوم پزشکی جهرم از این درمانگاه بازدید و رضایتمندی خود را از خدمات ارائه شده اعلام نمودند.

گفتنی است استقرار یک دستگاه آمبولانس جهت انتقال بیماران بدحال به بیمارستان کربلا از نیاز های ضروری بود که پس از بازدید نماینده سازمان حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور از این درمانگاه و رضایت کامل ایشان از ارائه خدمات درمانی به بیماران این نیاز مرتفع شد.

تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در کربلای معلی در قالب دو گروه بصورت شبانه روزی به بیماران خدمات درمانی ارائه می دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha