خانه ۲۵ متری دروغ است!

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در یک برنامه تلویزیونی گفت: براساس ضوابط و دستورالعمل‌های شهرداری تهران و همچنین براساس سرانه سکونت به ازای هر نفر ۱۷.۵ متر است، حداقل متراژ برای یک خانواده سه نفره، ۵۴ متری است و پروانه ساختی زیر این متراژ داده نمی‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰، گفت: براساس ضوابط و دستورالعمل‌های شهرداری تهران و همچنین براساس سرانه سکونت به ازای هر نفر ۱۷.۵ متر است؛ به این ترتیب حداقل متراژ برای یک خانواده سه نفره، ۵۴ متری است و پروانه ساختی زیر این متراژ داده نمی‌شود.

صارمی با اشاره به اینکه مقرارت صدور پروانه تابع مقررات طرح جامع تفضیلی،مصوبات شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده پنج است،ادامه داد: موضوع ساخت مسکن ۲۵ متری از اساس کذب است.در خصوص اتحادیه‌ای که خبر ساخت مسکن ۲۵ متری را اعلام کردند؛ بررسی کردیم و تاکنون سابقه‌ای از این اتحادیه وجود نداشت؛ بنابراین الگوی ساخت مسکن ۲۵ متری از اساس واقعیت ندارد و بیشتر نمایش رسانه‌ای بود. صارمی در پایان خاطرنشان کرد: تعاونی و اتحادیه‌ای که خبرساخت مسکن ۲۵ متری را اعلام کرد، تاکنون در اسناد ما مسکنی نساخته است و برهمین اساس مردم مراقب باشند و مبلغی برای مسکن ۲۵متری واریز نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha