آماده باش ستاد خدمات سفر گلستان در تعطیلات پایان ماه صفر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از آماده باش ستاد خدمات سفر

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ محمد جواد ساوری گفت: حال حاضر با پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: این در حالی است که در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل‌توجهی از زائرین به سمت مشهد مقدس خواهد بود و به‌تبع این اقدام استان گلستان نیز در کنار سایر استان‌های معین خراسان رضوی، با پیک سفر این ایام مواجه خواهد بود.

ساوری خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در تلاش است با توجه به قرارگیری این استان در مسیر تردد شمار زیادی از هموطنان عزیز که از سایر استان‌ها در تدارک تشرف برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع) هستند، وفق وظایف و ماموریت‌های قانونی و محوله، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در شان مسافران و زائران امام هشتم شیعیان را ارائه دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تصریح کرد: از دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان انتظار می‌رود در این ایام با اجرای تمهیدات لازم و استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم را اجرایی کنند.

دبیر ستاد خدمات سفر گلستان از آمادگی تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌رسانی به گردشگران در این ایام خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همکاری تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان را بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: به مسافران و زائران گرامی توصیه می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای ارائه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و اعلام شکایت با سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha