نصب بیش از ۷۰۰ دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، از آغاز نصب رایگان بیش از ۷۰۰ دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف در مدارس استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا جزءقاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید فرایند توزیع و نصب رایگان بیش از ۷۰۰ دستگاه تجهیزات کاهنده مصرف در مدارس استان آغاز شد.

وی افزود: امسال ۵۰۰ پرلاتور، ۶۰ عدد شیر پدالی، ۲۰۰ عدد شیر تک آب،۱۰ دستگاه شیر اهرمی آبدارخانه و ۲۰ دستگاه فلاش تانک دو زمانه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سطح مدارس استان نصب و راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح با هدف کاهش مصرف آب در مدارس استان تا ۵۰ درصد اجرا شده و به مرور به تعداد مدارس افزوده خواهد شد.

جزءقاسمی تصریح کرد: توجه به اهمیت نقش مدیریت مصرف آب به عنوان بخشی از مدیریت تقاضا، استفاده از تجهیزات و لوازم کاهنده مصرف می تواند یک اقدام اساسی در راستای بهینه سازی مصرف آب باشد.

وی خاطر نشان کرد: ابزارهای کاهنده مصرف با مکانیسم خاص خود مثل مخلوط کردن آب با هوا،کاهش فشار و پودر کردن آب، می توانند بین ۲۰ الی ۴۰ درصد مصرف آب در بخش مدارس را کاهش دهند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعویض کنتور خراب مشترکین نیز گفت: یکی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در راستای کاهش آب بدون درآمد، تعویض کنتورهای خراب مشترکین است که این موضوع می تواند ضمن کاهش هدرر فت ظاهری، در مصرف بهینه مشترکین نیز تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha