مشکلات ما محصول توجه نکردن به تدابیر رهبری است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات ما محصول سیاست گذاری کلان نظام نیست بلکه محصول توجه نکردن به سیاست ها و تدابیر رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار یداله جوانی روز سه شنبه(۲۸ شهریور ماه)در قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان، با بیان اینکه راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: دشمن با سرمایه گذاری فراوان و با تمرکز جنگ شناختی در حال انجام جنگ ترکیبی است و همه ظرفیت ها باید در این جهاد به کار گرفته شود.

وی افزود:  ما مجموعه ای از موفقیت ها را داشتیم و در یک جهاتی هم موفقیت ها چشم گیر نبود و در مواردی هم مشکلاتی وجود دارد که برای مردم و نظام آزار دهنده است ولی مشکلات ما محصول سیاست گذاری کلان نظام نیست بلکه محصول توجه نکردن به سیاست ها و تدابیر رهبری است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب عبارت های تکان دهنده ای مثل ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی را سال ها پیش مطرح کردند و نتیجه غفلت از این ها این شد که امروز می بینیم.

سردار جوانی بیان کرد: امروزه تأکید رهبری بر جهاد تبیین و امید آفرینی است چراکه دشمن بر ایجاد یاس و بد بینی در جامعه تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه در برابر جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک اولویت راهبردی دارد، گفت: باید مختصات این میدان و نبرد را بدانیم، کلمه قرارگاه به اعتبار همین جنگ است ولی این جنگ از نوع نرم است‌.

این مسئول با بیان اینکه در جنگ شناختی دشمن دنبال تصرف قلب ها و مغزها است، تصریح کرد: در این جنگ دشمن در پی ایجاد جابجایی و تبدیل محبت به تنفر و دوستی به دشمنی است و باید جنگ شناختی را بشناسیم، چرا که اساس کار در جنگ شناختی تصویرسازی و اقناع سازی است.

سردار جوانی بر لزوم شبکه سازی و گفت و گو تاکید کرد و افزود: از طریق جلسات متعدد با اقشار مختلف باید اطلس تبیینی تهیه شود و در این خصوص نیازمند حمایت و پشتیبانی هستیم تا در تقابل بین حق و باطل به گسترش حق کمک کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود دلیل هجمه به دولت را قرار گرفتن در مسیر درست عنوان و خاطرنشان کرد: دولت بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز را قربانی فردا نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha