شکست پرسپولیس مقابل النصر ۵ستاره در زمین ناهموار!

پرسپولیس درنخستین مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرستاره النصر عربستان شکست خورد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) ، تیم پرسپولیس در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی( پرسپولیس با حکم AFC از داشتن تماشاگر در این بازی محروم است) به مصاف النصر عربستان رفت که مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود النصر ۵ ستاره به پایان رسید.

این تیم عربستانی فوق ستاره‌هایی مثل کریس رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت در اختیار دارد. این در حالی است که مهدی ترابی در دقیقه ۶ مسابقه روی زمین چمن ناهموار مصدوم شد و گل محمدی مجبور به تعویض اجباری در ابتدای مسابقه شد. سپس در دقیقه ۵۲ با اخراج سرلک پرسپولیس ۱۰ نفره شد. بزرگ ترین مشکل بازیکنان النصرو همچنین بازیکنان پرسپولیس زمین ناهموار آزادی بود.

به این ترتیب پرسپولیس در پایان هفته اول لیگ قهرمانان با این شکست خانگی قعرنشین جدول شد.

داور: ایلگیز تانتاشف( ازبکستان)

کمک داور: آندره‌ی ساپینکو، تیمور گینیولین ( ازبکستان)

کارت زرد: میلاد سرلک، مسعود ریگی ( پرسپولیس) مارسلو بروزویچ( النصر)

کارت قرمز:میلاد سرلک( دقیقه ۵۲)

گل: دانیال اسماعیلی فر (گل به خودی) ( دقیقه ۶۲)، محمد قاسم ( دقیقه ۷۲) برای النصر

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی( از دقیقه ۷۰ سروش رفیعی) ، میلاد سرلک، مسعود ریگی، مهدی ترابی( از دقیقه ۷ شهاب زاهدی( از دقیقه ۸۶یاسین سلمانی) ، سعید صادقی( از دقیقه ۸۶ سینا اسد بیگی) ، محمد عمری( از دقیقه ۷۰ امید عالیشاه) و وحید امیری

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب النصر عربستان: نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، لاپورت، عبدالله الخبیری، محمد قاسم، اوتاویو(۹۰- علی الحسن)، بروزوویچ( از دقیقه ۸۰ سامی الناجی) ، عبدالرحمن غریب، مانه ( از دقیقه ۸۷ خالد غانم) و کریستیانو رونالدو (۹۰- مشاری النمر)

سرمربی: لوییز کاسترو

دقیقه ۳:

مهدی ترابی روی زمین ناهموار ورزشگاه آزادی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. همین مساله باعث توقف بازی برای چند لحظه شد. ترابی چند دقیقه ای بازی کرد اما در دقیقه ۷ شهاب زاهدی جایگزین ترابی مصدوم شد.

دقیقه ۱۱:

ارسال خطرناک الغنام اولین موقعیت گلزنی النصر را ایجاد کرد که توپ از مقابل سادیو مانه و کریس رونالدو عبور کرد.

دقیقه ۲۰:

توپ در محوطه جریمه روی سر کریس رونالدو فرود آمد اما ضربه کریس را بیرانوند مهار کرد. این نخستین ضربه بیرانوند به سمت دروازه پرسپولیس بود.

دقیقه ۲۴:

ضربه کرنر بروزویچ را مدافعان پرسپولیس دفع کردند.

دقیقه ۳۰:

این بار هم مدافعان پرسپولیس ضربه کرنر بروزویچ را دفع کردند.

دقیقه ۳۵:

پرتاب بلند و سریع اوت پشت مدافعان النصر این تیم را غافلگیر کرد و ارسال زمینی شهاب زاهدی به بازیکنان پرسپولیس نرسید این جدی ترین موقعیت گلزنی پرسپولیس در نیمه اول بود.

دقیقه ۳۶:

النصر گلزنی کرد اما قبل از گل کریس رونالدو که پاس گل را داده بود در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه ۳۷:

برخورد حسین کنعانی زادگان با رونالدو باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. کنعانی زادگان بعد از مصدومیت شروع به توضیح دادن برای رونالدو کرد که نحوه برخورد دو بازیکن به چه شکلی بوده است!

دقیقه ۴۲:

پاس زمینی و دقیق مانه در محوطه جریمه به رونالدو رسید که حضور به موقع اسماعیلی فر مانع گلزنی کریس شد.

دقیقه ۴۵+۱:

کریس رونالدو در محوطه جریمه سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت! در حالیکه بازی با استفاده از کمک داور ویدئویی قضاوت می شود.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۱:

خطای میلاد سرلک روی کریس رونالدو در محوطه جریمه باعث شد که داور کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان بدهد تا پرسپولیس مقابل تیم پرستاره النصر ۱۰ نفره شود.

دقیقه ۶۰:

ضربه کاشته پرسپولیس در محوطه جریمه روی سر شهاب زاهدی فرود آمد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲:

بازیکنان النصر با پاس های کوتاه وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند و در نهایت توپ به عبدالرحمان غریب رسید او هم با یک شوت گل اول مسابقه را به ثمر رساند. شوت بازیکن النصر به پای علی نعمتی و سپس به پای اسماعیلی فر برخورد کرد و با تغییر جهت وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۶۸:

شهاب زاهدی با یکی از بازیکنان النصر در محوطه جریمه درگیر شد که داور به تذکر به هر دو بازیکن بسنده کرد.

دقیقه ۷۲:

محمد قاسم در محوطه جریمه و پشت مدافعان صاحب توپ شد که با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم النصر را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۷:

یاسین سلمانی در موقعیت آفساید صاحب توپ شد البته بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که کمک داور ویدئویی این صحنه را مورد بازبینی قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha