حمایت از ۲۱۲ گلستانی در طرح جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در اجرای مرحله دوم طرح جوانی جمعیت در استان به ۲۱۲ خانواده مشمول استان زمین رایگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی وظایف معینی در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارد.

ملک ادامه داد: تحویل زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا از وظایف وزارت راه و شهرسازی در این حوزه بوده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان تا کنون بخشی از این وظیفه را انجام داده است.

وی افزود: در ماه های اخیر این اداره کل قرارداد زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: همچنین در روزهای آتی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)، پویش پیامبر رحمت در ۳۱ شهر کشور برگزار و مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام می شود.

ملک خاطرنشان کرد: در همین راستا، در استان گلستان مراسم دومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۲ خانواده گلستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این اراضی با متراژ ۲۸ هزار و ۱۷۹ متر مربع، در شهرهای گرگان، جلین، قرق و ترکمن قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: تا کنون مجموعاً ۷ هزار و ۸۴۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که با برنامه ریزی های لازم تلاش می شود تا به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha