۶۲۵ دهیاری استان زنجان ارتقا درجه یافتند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان، گفت: ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، وجیه اله بیگدلی با اشاره به اختصاص ۱۵۸۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های این استان برای خرید ماشین آلات اظهار کرد: تاکنون تعدادی ماشین آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه ۹۶۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای ۴۷ دهیاری استان زنجان طی سال جاری تصویب شده است، افزود: از محل پرداخت این وام ۱۹ دهیاری ماشین آلات سنگین، بیل بکهو، تراکتور و نیسان خریداری کرده و ۲۸ دهیاری در حال تکمیل مراحل خرید می باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان، تصریح کرد: مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال از این وام نیز برای ۱۷ دهیاری استان زنجان مصوب شده است که در حال تشکیل پرونده بانکی می باشند.

بیگدلی اظهار داشت: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری ها و ارتقای سطح خدمات رسانی آنها به روستاییان است.
وی اظهار کرد: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این نظر تبدیل به کارگاه عمرانی شود.

این مسئول با بیان اینکه با تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، گفت همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha