بهره برداری از ۳۱۰ طرح عمران روستایی در استان زنجان

در چهارمین روز از دهه فجر و همزمان با ولادت حضرت علی(ع)، ۳۱۰ طرح عمران روستایی استان زنجان با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، وجیه‌الله بیگدلی مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان ظهر روز شنبه(۱۵بهمن ماه) در آئین بهره‌برداری ازطرح‌های عمران روستایی در ۳۱۰ روستای استان زنجان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در محل روستای یامچی اظهارکرد: در دولت سیزدهم ،تا کنون ۴۹۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌ها واریز شده است که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۴ برابر شده است.

وی با بیان اینکه تمام کارهای انجام شده در روستای زنجان حاصل همراهی و همکاری استاندار، معاون امور عمرانی استانداری و دهیاران، شوراهای اسلامی و بخشداران حاصل شده است افزود: با همراهی، بنیاد مسکن در ۴ بخش بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت ‌ریزی و بالای ۳۰۰ کیلومتر جدول گذاری، و بیش از ۴۰ هزار متر مربع سنگ‌فرش در سطح استان در بخش امور روستایی انجام شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه در سال گذشته ۴ دستگاه ماشین آلات تحویل دهیاری ها شده بود بیان کرد: در سال جاری ۲۴ دستگاه ماشین آلات مورد نیاز بخش روستایی، تامین شده است.

بیگدلی تصریح کرد: از این ۲۴ دستگاه ماشین آلات ۱۰ دستگاه در هفته دولت تحویل دهیاری ها شد و ۱۴ دستگاه ماشین آلات شامل نیسان، تراکتور و کامیون حمل مکانیزه زباله، امروز در چهارمین روز دهه فجر۴۴ تحویل دهیاری شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین روستایی نیز از محل تسهیلات پست‌بانک، نیز طبق اعلام آمادگی دهیاری ها اعطاء خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان: آئین بهره‌برداری ازطرح‌های عمران روستایی در ۳۱۰ روستای استان زنجان با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی (ع) که بصورت پایلوت در روستای یامچی بود با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، استاندار زنجان، و جمعی از مسئولان و اهالی این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha