تمامی دادخواست های اداری باید با جدیت پیگیری شود

استاندار زنجان گفت: ما به عنوان مسئولین و مدیران باید درد مردم را درد خود بدانیم و نسبت به تمام دادخواست های اداری احساس مسئولیت داشته و با جدیت پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی عصر روز چهارشنبه (۵مهرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه بارها شنیدیم هرکس امام زمان خود را نشناسد سعادتمند از دنیا نمیرود و مرگ جاهلیت را خواهد داشت، اظهار کرد: قدم اول در بحث انتظار معرفت به حجت الهی است که این وظیفه ما را سنگین تر میکند چرا که اگر معرفت درستی باشد بود حلاوت ایمان  و تبعیت را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه ما کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود:  به فرموده امام  خمینی(ره)،سنگرهای ما در دوران دفاع مقدس عبادتگاه بود و آن عبادت ها و راز و نیاز و....شامل حال ما شد و پیروز شدیم.

در ادامه جلسه محسن افشارچی با بیان اینکه هر مسئولی که به زنجان میآید برکاتی برای استان دارد، اظهار کرد: طبق گزارشات و آمارهای دریافتی از دستگاه ها و فراوانی دادخواست های مردمی ما بر مبنای آن مکاتبات لازم انجام خواهد و ریز مشکلات را احصا و پیگیر حل موضوعات توسط دستگاه ها به صورت دقیق تر خواهیم بود.

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر(ص) نسبت به درد مومنان بسیار حساس بودند و مردم ممکن است که مشکلات متعدد داشته باشند و ما به عنوان مسئولین و مدیران باید درد مردم درد خود بدانیم و نسبت به تمام دادخواست های اداری احساس مسئولیت داشته و حساس بود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha