طناز گستر آسیا حامی اصلی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر

طناز گستر آسیا با مشارکت در برگزاری کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر، در مسیر پیشگیری و همچنین ارتقاء سطح علمی سلامت کشور حرکت می کند.

پیشگیری، مسئله ای که دغدغه ی مهم شرکت طناز گستر آسیاست

رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی امروز با اصحاب رسانه به گفت‌وگو نشست. به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، طبنا محمدرضا بحیرایی با تاکید بر لزوم توجه به مساله فرهنگ‌سازی در عرصه پیشگیری در حوزه سلامت به نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ اشاره کرد. رئیس هیئت مدیره شرکت طناز گستر آسیا گفت: باید با تولید محتوای آموزشی و آگاهی بخش در راستای تحقق شعار (پیشگیری بهتر از درمان است) گام برداشت. وی ادامه داد: در مثالی ساده اگر رسانه‌ها بتوانند به درستی فواید استفاده از کرم ضدآفتاب را تبیین کنند، کاهش سرطان پوست را در کشور شاهد خواهیم بود. وی افزود: خبرنگاران می توانند به عنوان سفیران سلامت، به ارتقاء آگاهی جامعه در این زمینه کمک کنند.

طناز گستر آسیا در مسیر پویایی و رشد چرخه اقتصاد سلامت حرکت می کند

بحیرایی در ادامه بر اهمیت به کارگیری کارشناسان و متخصصین زبده در عرصه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی تاکید کرد. وی گفت: رسالت فعالیت طناز گستر آسیا، ارائه با کیفیت‌ترین محصول به بازار است. بحیرایی ادامه داد: در این مجموعه قریب به ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

نشست خبری شرکت طناز گستر آسیا

تولید بیش از ۵۰۰ محصول آرایشی-بهداشتی

رئیس هیئت مدیره طناز گستر آسیا همچنین از تولید بیش از ۵۰۰ محصول آرایشی–بهداشتی این شرکت خبر داد. به گفته وی عمده ی محصولات این شرکت در زمینه مراقبت از پوست و مو و البته با بهره‌گیری از جدیدترین فرمولاسیون و فناوری های روز دنیاست. بحیرایی همچنین افزود: این شرکت بزودی از ۴۴ محصول جدید خود در قالب دو برند تجاری دیگر رونمایی خواهد کرد.

لزوم حمایت از تولید داخل در کنار واردات

عضو کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق کشور استفاده از کالای قاچاق با به بهانه برند بودن آن محصول را برای سلامت افراد خطرناک دانست . رئیس هیئت مدیره طناز گستر آسیا با قدردانی از سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: هیچ یک از کالاهای داخلی که نشان سازمان غذا و دارو داشته باشند مضر نیستند و می‌توان با خیال راحت استفاده کرد. بحیرایی در تحلیلی قابل تامل واردات را مزیتی مناسب برای ایجاد رقابت و در نتیجه تلاش برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی می داند. به گفته وی بر اساس گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا، سالانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار فرآورده آرایشی و بهداشتی در کشور قاچاق می شود. وی معتقد است حمایت بیش از پیش از تولیدکنندگان در حوزه سلامت عاملی برای جلوگیری از این معظل بزرگ در کشور است.

بازبینی و تسهیل در قوانین تولید محصولات حوزه سلامت ضروری است

عضو کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اهمیت حمایت از تولید در حوزه سلامت گفت: قوانین بخش تولید محصولات حوزه سلامت، نیازمند به‌روزرسانی است. وی گفت: دولت و مجلس باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساز و کار موجود در مساله قوانین تولید را بازبینی کنند. بحیرایی تصریح کرد: این مهم می تواند زمینه پویایی کشور، اشتغال پایدار و ایجاد فرصت شکوفایی استعدادهای پژوهشگران داخلی را فراهم کند. رئیس هیئت مدیره طناز گستر آسیا خاطر نشان کرد: این مسئله باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در جهت رفع موانع موجود حرکت شود.

محمدرضا بحیرایی شرکت طناز گستر

طناز گستر آسیا، حامی اصلی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر

رئیس هیئت مدیره طناز گستر آسیا از برگزاری کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر در ۱۲ مهر ماه خبر داد. بحیرایی به عنوان عضو برگزاری کننده این کنگره معتقد است این رویداد پزشکی برای ارتقای علمی دانشجویان، اساتید برجسته و متخصصان پوست برگزار می شود. انتقال تجربیات و یافته های دانشگاهی و پژوهشی در این زمینه هدف دیگر برگزاری این کنگره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha