شرکت ماهتاب کیش به هلدینگ طناز گستر آسیا پیوست

شرکت ماهتاب کیش با هدف ایجاد اشتغال، تبادل تجربه و تکنولوژی به نفع سلامت جامعه، با هلدینگ طناز گستر آسیا ادغام شد.

شرکت ماهتاب کیش و طناز گستر آسیا به عنوان دو مجموعه بزرگ کشور در زمینه تولید محصولات آرایش-بهداشتی و درمانی ادغام شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت طناز گستر آسیا، از ادغام شرکت بزرگ و خوشنام ماهتاب کیش به این هلدینگ خبر داد. به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)، محمدرضا بحیرایی با اعلام این خبر گفت: تبادل تجربه، انتقال دانش و تکنولوژی روز، بهره گیری از فرصت مهندسی معکوس محصولات و تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه از مهمترین دستاوردهای این ادغام است.

رونق تولید و ارائه محصولات با کیفیت، هدف هلدینگ طناز گستر آسیا

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور، بنا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همه باید در خصوص رونق تولید در کشور تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر گسترش تولید و تنوع در ارائه محصولات با کیفیت که می تواند ضامن سلامت و پیشگیری از بروز انواع بیماری های پوستی در جامعه شود، سبب بهبود کیفیت تولیدات و تضمین سلامت مصرف کنندگان خواهد شد.

ادغام شرکت ماهتاب کیش با طناز گستر آسیا
نمایی از وبسایت شرکت ماهتاب کیش

کمک به ایجاد اشتغال در کشور با ادغام دو شرکت معتبر آرایشی -بهداشتی

ایجاد شرایط اشتغال پایدار برای جوانان و فارغ التحصیلان مرتبط با این حوزه از دیگر اهدافی است که به گفته رئیس انجمن تولید کنندگان و وارد کنندگان محصولات آرایشی-بهداشتی با ادغام این دو مجموعه تولید کننده و وارد کننده در کشور صورت می گیرد. محمدرضا بحیرایی که از چهره های با تجربه و صاحب‌نظر در زمینه واردات و تولید محصولات آرایشی-بهداشتی است. وی افزود: این اتفاق مهم در آستانه برگزاری کنگره بین المللی پوست، مو و لیزر صورت گرفته است. بحیرایی ادامه داد: ادغام این دو شرکت خوشنام و با سابقه‌ی طولانی در عرصه تولید بیش از ۵۰۰ محصول آرایشی بهداشتی در حوزه سلامت جامعه، همدلی و اتفاق نظر را نیز در بین متخصصان و همکاران ما در این حوزه به ارمغان خواهد آورد.

محمدرضا بحیرایی و ادغام ماهتاب کیش با طناز گستر

ادغام مهتاب کیش با طناز گستر آسیا و افزایش حجم بازار محصولات آرایشی-بهداشتی

به گفته وی پیوستن شرکت ماهتاب کیش به هلدینگ طناز گستر آسیا علاوه بر گسترش تولید در محصوالت متنوع، باعث بهبود کیفیت تولیدات و تضمین سلامت مصرف کنندگان خواهد بود. بحیرایی معتقد است این اقدام نویدی به بزرگتر شدن حجم بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha