آتش به اختیار مسلمانان، در دفاع از مردم غزه

امام جمعه قائمشهر گفت: افرادی پرسیدند که اگر قدرتهای دیگر مداخله کنند چه می شود؟ و رهبری در پاسخ فرمودند، " مسلمانان آرام نمی‌نشینند و آتش به اختیار خواهند شد". 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، ایت الله علی معلمی در خروش مردم انقلابی
قائمشهر که به جهت محکومیت جنایت اسرائیل که در روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد با اشاره به جنایات اسرائیل اظهار کرد:
ممکن است خناسان بخواهند تحلیل کنند که چرا اهالی غزه حمله کردند و باید گفت،
جوانان غیور برای باز پس گرفتن قدس سینه به سینه جلو رفتند اما به هیچ خانه‌ای اسیب نرساندند.

وی افزود: هرچند شکست صهیونیست‌ها قابل جبران نیست، اما در جبران آن شکست وحشیانه با هواپیمایی که آمریکا در اختیارشان گذاشتند چند هزار بمب روی سر مردم غزه ریختند.

عضوخبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: اسراییلی ها، بیمارستان غزه را شب گذشته بمباران کردند این ایا جنگ است؟،
چه کسی اجازه می‌دهد که بیمارستان را با ان همه کودک و زن بمباران کنند.

ایت الله معلمی ادامه داد: حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین واجب است زیرا آنها از قرآن اطاعت کردند.

وی با تاکید بر اینکه ایمان به خدا وجه مشترک همه اقوام مسلمین است گفت: ولی اسرائیل دست نشانده است بمباران می‌کنند و زن و کودک می کشند این رفتار وحشیانه انها نشان می‌دهد، مرد میدان مبارزه با فلسطینی‌ها نبوند و پاسخ حمله آنها را ناجوانمردانه دادند.


امام جمعه قائمشهر گفت: افرادی پرسیدند که اگر قدرتهای دیگر مداخله کنند چه می شود؟ و رهبری در پاسخ فرمودند، " مسلمانان آرام نمی‌نشینند و آتش به اختیار خواهند شد".

ایت‌الله معلمی تصریح کرد: همانگونه که برای سرکوب داعش رفتیم و شهید محمد بلباسی و دیگرشهدا از مازندران به جنگ با داعش رفتند و اگر لازم باشد برای غزه نیرو اعزام می‌شود تا اسرائیل این غده سرطانی را ریشه کن شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha