کسب ۱۰ مدال رنگین توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات قهرمان کشوری

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ورزشکاران این هیات در گروه ام اس و و استعدادیابی زیر ۱۸ سال مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

رقیه کامران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، با اشاره به اینکه مسابقات قهرمان  کشوری گروه ام اس و و استعدادیابی زیر ۱۸ سال از  ۲۲ الی ۲۸ مهرماه سالجاری به میزبانی شهر رامسر  برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۴  ورزشکار خانم و آقا از استان زنجان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در در رشته های دارت ، شطرنج ، پتانک ، تنیس روی میز ، بدمینتون و دوومیدانی باحضور ۲۵ استان از سراسر کشور برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران زنجانی باکسب ۱۰ مدال خوش درخشیدند.

دبیر هیئت ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، بیان کرد: در هردو  بخش سرپرستی تیم بر عهده خود بنده و آقای جبار ادیبی بود.

کامران با اشاره به نتایج کسب شده بخش بانوان این  دوره از مسابقات گفت: در رشته پتانک منیژه طوماری موفق به کسب مدال نقره و فاطمه بیات کسب مقام سوم مدال برنز و خانم عسل آقایاری مقام پنجم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در رشته دارت این دوره از مسابقات هدیه شیرمحمدی مقام دوم ، مریم امیدی مقام پنجم و همچنین در رشته شطرنج نیز زهرا نصر موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان ادامه داد: در بخش آقایان نیز در دو گروه ام اس و استعداد یابی زیر ۱۸ سال ورزشکاران هیئت ورزش استان در گروه ام اس رشته ورزشی دارت، سید امیرحسین پناهی مدال برنز، در رشته شطرنج ناصر علیجانی مدال برنز و در رشته پتانک نیز  اسماعیل ترابی موفق به کسب مقام چهارم این دوره از مسابقات شدند.

کامران تصریح کرد: همچنین در گروه استعداد یابی زیر ۱۸ سال نیز در رشته دارت، احسان قاسمی مدال برنز، در رشته دوومیدانی ماده ۱۰۰ متر سرعت مجید خدایاری مدال برنز، در ماده ۲۰۰ متر سرعت  مجید خدایاری مدال برنز، ماده ۴۰۰ متر سرعت ابوالفضل کمالی راد مدال برنز و در ماده ۸۰۰ متر سرعت ابوالفضل کمالی راد مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز از طرف فدارسیون به خانوم عسل آقایاری تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha