ارزش های شهادت اصل قصه آموزش و پرورش و دانشگاه است

استاندار زنجان گفت: ارزش های شهادت اصل قصه آموزش و پرورش و دانشگاه است که باید در این خصوص حساسیت ویژه را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی در جلسه ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی باید داشته هایمان را مرور کنیم، اظهار کرد: در نظام سلطه که با آن درگیر هستیم چیزی نداریم، نه امپراطوری رسانه ای داریم و فقط خوشبختانه ابزار و موشک دفاعی لازم را داریم ولی از محل ترساندن است.

وی با بیان داشته مهم تری که ما داریم بعد فردی و اجتماعی دارد که معامله خدا بر سر جان است، افزود: شهادت یک رزق معنوی اجتماعی است که این رزق به جامعه ما انرژی حرکتی میدهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال با تمام مشکلات در کشور مواجه هستیم، بیان کرد: اتفاقات سال گذشته هر کسور و قدرتی را میتوانست از پا در بیاورد.

افشارچی اظهار داشت: نباید شک کرد شهدایی که در  ۸ سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند انرژی آن ها برای اقتدار و استقلال کشور هنوز در کشور ما جاری است و ما از این رزق اکنون بهره می بریم. 

وی با بیان اینکه رزقی که جامعه اسلامی دارد و کشور های غربی از این رزق اطلاعی ندارند، افزود:  ما این ترس را نداریم چرا که با خداوند معامله میکنیم و ترسی وجود ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه وقتی از شهدا یاد میکنیم باید رزق معنوی را نیز اهمیت بدهیم، اظهار کرد: اگر مفهوم و ارزش های شهادت را کمرنگ تر کنیم چیزی نداریم در مقابل نظام سلطه.

افشار چی با تاکید بر اینکه باید در حوزه آموزش و پرورش نسبت به گذشته در این خصوص محکم تر عمل کنیم، بیان کرد: ارزش های شهادت اصل قصه آموزش و پرورش و دانشگاه است که باید در این خصوص حساسیت ویژه را داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha