تمامی مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کل مطالبات گندمکاران به مبلغ ۶ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: ۶ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا مورخ ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

وی افزود: کل مطالبات گندمکاران زنجانی که به مبلغ ۶ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان بود از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: ۴۳۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

زمانی اظهار کرد: ۶۶ هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزار و ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha