اختصاص کمک هزینه کالابرگی به هفت دهک جامعه

فرماندار قایمشهر گفت: با برداشتن گام بلند اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در شهرستان قائم شهر که از روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، کلیه خانوارهای دهک های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، جواد مولایی قرا گفت: با برداشتن گام بلند اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در شهرستان قائم شهر که از روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، کلیه خانوارهای دهک های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه شدند.
فرماندار قائم شهر افزود : در این طرح ، یارانه کلیه خانوار دهک های ششم و هفتم همانند دهک های اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می یابد.
مولایی قرا افزود: استفاده از این طرح کاملا اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه(هم ۴۰۰ هزار تومانی و هم ۳۰۰ هزار تومانی) برای خرید کالابرگ می باشد که پس از خرید ۲۰۰ هزار تومانی، امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آن ها فراهم می شود.
فرماندار قائم شهر اظهار داشت: به موجب این طرح، اعتبار کالابرگ برای همه یارانه بگیران از یک ماه قبل واریز می شود اما برای دهک های اول تا هفتم علاوه بر اعتبار موجود( ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان)، اعتبار تشویقی اضافی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان واریز می شود.
مولایی قرا ضمن بیان این مطلب که ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارانی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش بینی شده است تصریح کرد این اقلام با حجم مشخص شده و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
فرماندار قائم شهر یادآور شد : همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می توانند برای اطلاع از فروشگاه های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار(شما) به نشانی http://shoma.safara.ir را نصب و یا کد دستوری #1463*500* را شماره گیری کنند.
فرماندار قائم شهر گفت: تمام شعبات ۱۰ فروشگاه زنجیره ای بزرگ جانبو، افق کوروش، دیلی مارکت، مینو مارکت، رفاه، هفت، گندم طلایی کوروش، هایپر فامیلی، اتکا، وال مارکت، فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت برای عرضه کالا ها در سطح شهرستان متصل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha