بدهکاری ۲۸ میلیون دلاری AFC به  فدراسیون فوتبال ایران  

رئیس فدارسیون فوتبال گفت: حدود ۲۸ میلیون دلار از AFC بدهکار هستیم و یک ریال  آن را نیز به دلیل تحریم های ظالمانه  نتوانسته‌ایم بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مهدی تاج ظهر روز سه شنبه(۲ آبانماه) در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان زنجان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست،اظهار کرد: امروزه برخی از آسیب‌های اجتماعی را به وسیله فوتبال و ورزش می‌توان حل، محدود و کم کرد که همه ما در فدراسیون و هیئت‌ها این وظیفه را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه به وسیله فوتبال هر هفته میلیون‌ها نفر را وارد ورزشگاه‌ها می‌کنیم، افزود: خوشبختانه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز تسهیل شده و همه ورزشگاه‌ها از وجود بانوان استفاده می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در حوزه فوتبال به نشاط اجتماعی کمک می‌کنیم، بیان کرد: فوتبال به دلیل گستردکی در جامعه همیشه حاشیه‌های خاص خود را نیز دارد ولی نباید غافل شویم که بسیاری از اوقات فراغت به وسیله فوتبال حل خواهدشد.

تاج با بیان اینکه حاصل کار فوتبال نشاط اجتماعی جامعه است، افزود: پیشانی فوتبال وجود حداقل یک تیم در لیگ است که این باید در زنجان پیگیری شود چرا که لازمه یک‌ورزش خوب زیرساخت است و اگر زیرساخت نداشته باشید فوتبال آمده و می‌رود.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌هایی در استان ایجاد گردد تا تیم‌ها در زنجان باقی بمانند، اظهار کرد:اقدامات انجام گرفته در زنجان خوب است و جای تشکر از رئیس هیئت استان را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه حدود ۲۸ میلیون دلار از AFC بدهکار هستیم و یک ریال آن را نیز به دلیل تحریم های ظالمانه نتوانسته‌ایم بگیریم، افزود: با این اوصاف به کار خود ادامه می‌دهیم و شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال هستیم.

تاج در ادامه با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان گفت: در حال حاضر این ورزشگاه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، افزود: فوتبال بهترین عامل برای دیده شدن و شناخته شدن یک شهر است و فوتبال عاریتی و قرضی نیست، فوتبال را نمی‌شود قرض یا هدیه کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیمی از کشور ما بانوان هستند و باید بدانیم بانوان بخش عمده و اعظم جامعه هستند، بانوان باید ورزش کنند و نباید صرف دیدن بازی در ورزشگاه حضور یابند و گسترش قوتبال بانوان، فوتبال ساحلی بانوان، فوتسال بانوان که اول آسیا هستیم نیز در استان زنجان پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha