دانش آموزان  پس از درمان سرپایی ترخیص شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به گزارش مسمومیت دانش آموزان در یکی از هنرستان های شهر زنجان، گفت: اغلب دانش آموزان پس از انجام معاینات درمانی سرپایی به دلیل نبود هیچگونه مشکل جسمی ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، طبق گزارشات واصله تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس شهرستان زنجان به علت مسمومیت به بیمارستان موسوی زنجان منتقل شده‌اند که در این خصوص اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه ۷ آبانماه گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در یکی از هنرستان های شهر زنجان به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد که تیم های ارزیاب بلافاصله در مرحل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش توسط اداره کل آموزش و پرورش، تیم های ارزیاب در محل حاضر شده و به بررسی دقیق موارد و اتفاقات پرداختند و با تلاش عوامل حاضر در صحنه آرامش به محیط مدرسه بازگشت و فضا تحت کنترل کامل عوامل مدرسه قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به وضعیت دانش آموزان گفت: حال بیشتر دانش آموزان مساعد بود و نیازی به اقدامات پزشکی و درمانی نداشتند اما تعدادی از دانش آموزان به دلیل ایجاد هیجان بالا دچار استرس و ناراحتی شده بودند که در کوتاه ترین زمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اغلب دانش آموزان پس از انجام معاینات درمانی سرپایی به دلیل نبود هیچگونه مشکل جسمی ترخیص شده و به منازل خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه  علل و عوامل وقوع رخداد در حال بررسی است، افزود: نتایج به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید و در حال حاضر فرآیند آموزش در مدارس استان بدون کوچکترین مشکلی درحال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha