فرماندار اوز: مجموعه علوم پزشکی لارستان جهادی فعالیت می کنند

فرماندار اوزگفت: حضور تیم مدیریتی علوم پزشکی لارستان در این ساعت بامداد در بازدید از بیمارستان اِوز نشان دهنده جهادی بودن این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه با همراهی دکتر حسن فزونی، معاون بهداشتی، مهندس مصطفی راستی، مدیر حوزه ریاست، مریم فزونی، مدیر تولید رسانه، علی اصغر اسلام زاده، مدیر روابط عمومی و تعدادی از کارشناسان این حوزه در دور چهارم از بازدید های میدانی از واحدهای تابعه، همزمان با طلوع آفتاب روز یکشنبه به شهرستان اوز سفر کرد. در این برنامه که بازدید از بیمارستان های امیدوار و راهپیما، دانشکده بهداشت، خوابگاه های دانشجویی، دیدار با فرماندار، گفتگو با خیرین حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزشی و همچنین دیدار از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز، در دستور کار قرار داشت، رئیس دانشگاه اظهار نمود: پس از وقوع زمین لرزه و ایجاد خسارت در بخش های مختلف بیمارستان امیدوار، خرسندم که به عنوان نخستین خبر به استحضار حضار برسانم که با همراهی خیرین باهمت شهرستان و بر اساس روند تسریع در بازگشت بخش های متعدد بیمارستان اوز به مدارِ ارائه خدمت، بخش جراحی داخلی از امروز فعال شده و وارد مدار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم گرفته شده برای راه اندازی هر چه سریعتر بخش دیالیز، محل بخش CCU و دیالیز در بیمارستان جا به جا شود. برای پیاده سازی این تصمیم، یک سری تغییرات اساسی لازم است که همکاران مرکز آموزشی درمانی امام رضا لار برای اجرای هر چه سریعتر این مهم به اوز فراخوانده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha