افتتاح بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی ریز

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، آئین بهره برداری از بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی ریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این آئین که با حضور امام جمعه شهرستان نی ریز، نماینده مردم شهرستان ‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیات مدیره گروه دارویی برکت و جمعی از مسوولان شهرستان نی ریز برگزار شد، گفت: این دستگاه MRI از به روزترین دستگاه ‌های موجود در کشور است که با نصب و بهره برداری از این دستگاه در بیمارستان شهدای سلامت نی ریز، علاوه بر ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی، از اعزام بیماران به مرکز استان نیز جلوگیری می ‌شود.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: تامین و آماده سازی فضای فیزیکی و زیرساخت های مورد نیاز برای بهره برداری از بخش ام آر آی این بیمارستان، با همکاری و مساعدت مسوولان وزارت بهداشت، پیگیری های نماینده مردم شهرستان ‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، شرکت فولاد غدیر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تلاش مسوولان شهرستان نی ریز محقق شده است.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت مسوولیت اجتماعی شرکت ها و معادن مطابق تکلیف قانونی در سطح شهرستان ها، ابراز امیدواری کرد که با همکاری بیش از پیش مسوولان شهرستان، این امر در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محقق شود.

در حاشیه این آئین، دکتر هاشمی اصل با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهدای سلامت نی ریز، در جریان روند ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت و در خصوص چالش های مطرح شده با مسوولان و کارکنان به تبادل نظر پرداخت.افتتاح بخش MRI بیمارستان شهدای سلامت نی ریز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha