تحویل ۲۰۰ واحد مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از تکمیل و تحویل ۵۰ درصد پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰واحد مسکونی از این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،سعید شاهین فر در گفتگوی رادیویی «دانشیق» شبکه اشراق،با بیان اینکه به صورت روزانه و مستمر بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان انجام می شود،اظهار کرد: به صورت ویژه هر هفته بازدید از روند عملیات اجرایی و همچنین جلسات پیگیری و رصد مشکلات پروژه های نهضت ملی مستمر به طور منظم و مستمر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تنها اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دخیل نیست،ابراز کرد: همه شرکتهای خدمات رسان،شهرداری،سیستم بانکی و سایر ارگان ها باید در اجرای این طرح همکاری لازم راداشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به اینکه پروژه برکت در شهر زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد،گفت: با همراهی متقاضیان در صورت تکمیل آورده نهایی این مهم محقق می شود.

۲۰۰واحد مسکونی از پروژه m۶ همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به متقاضیان تحویل داده می شود

شاهین فر همچنین از تکمیل و تحویل ۵۰ درصد پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: تاکنون ۶۴ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده است.
وی، با بیان اینکه این پروژه بیش از۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ،اظهار کرد: بیش از ۲۰۰واحد مسکونی از این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.

این مسئول با بیان اینکه تعدادی از پروژه های m۱ , m۲ هم آماده تحویل است،افزود: همچنین تعدادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان ثمین دو،زون a و تعدادی از پروژه های کوی زیتون آماده تحویل است.

شاهین فر، همچنین به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر اشاره کرد و گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر زنجان که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت می باشد از برنامه زمان بندی عقب است که امیدواریم مدیرکل بنیاد مسکن استان نسبت به تسریع عملیات اجرایی این پروژه مدیریت لازم را داشته باشد.

کمبود زمین در اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرهای استان نداریم

وی در ادامه،به اجرای قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تاکنون دو هزار نفر برای دریافت زمین در این طرح ثبت نام کردند که یک هزار نفر از آنها در شهر زنجان و مابقی برای سایر شهرستان‌ها است و در اجرای این قانون کمبود زمین در شهرها نداریم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یاد آورشد: قرارداد واگذاری واحد مسکونی هم در پروژه ثمین نیز آماده شده و برای عقد قرارداد به زودی به متقاضیان پیامک ارسال می شود.

شاهین فر،با بیان اینکه با تکمیل زیر ساختها واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می شود،ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان در تعهدش است که به محض تکمیل زیر ساخت های آب، برق و گاز واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهد چرا که توجه به این مهم جلوی بسیاری از مشکلات را می گیرد و نباید متقاضیان هنگام سکونت مشکلی داشته باشند.

متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها با برنامه ریزی در شرف انجام است

وی، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد، افزود: پیگیری‌های زیادی برای افزایش سقف تسهیلات بانکی توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفت و خوشبختانه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها با برنامه ریزی در شرف انجام است و همکاری بانک مسکن استان در این خصوص بسیار مطلوب است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha