رسانه های کردستان با انعکاس خدمات نظام شور انتخاباتی ایجاد کنند

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ کردستان بر ضرورت انعکاس خدمات نظام و حاکمیت توسط رسانه های استان، تزریق نشاط بین مردم و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، عیسی فلاحی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی رسانه های استان در سفر پردستاورد ریاست جمهوری و هیات دولت به کردستان گفت: رسانه ها، خبرگزاری ها، نشریات و جراید محلی سهم بسزایی در آگاهی بخشی به آحاد عموم جامعه ایفا می نمایند .

فلاحی تصریح کرد: رسانه های کردستان با حضور فعال و تاثیرگذار در رویداد سفر رییس جمهور به کردستان، به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی لازم را انجام داده و اقدامات محرومیت زدایی دولت در کردستان را به خوبی به سمع و نظر مردم و افکار عمومی رساندند.

وی به ضرورت وفاق و هم افزایی بین رسانه های استان تاکید کرد و اظهارداشت: مجموعه رسانه های استان در مباحث و مسایل روز پیرامون ما از قبیل، جنایات غیرانسانی اسراییل در غزه، باید بیش از پیش روشنگری رسانه ای داشته باشند و مردم را از واقعیات موجود آگاه سازند و چهره ظالم و جنایتکار اسراییل را به جهانیان معرفی کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو گریزی زد و گفت: رسانه های کردستان رسالت دارند تا با انعکاس خدمات ارزشمند نظام و حاکمیت در کردستان مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند و با تزریق شور و نشاط در جامعه به ایجاد شور انتخاباتی در کردستان اهتمام ورزند.

عیسی فلاحی از ساماندهی نحوه ارائه آگهی به رسانه های استان خبرداد و گفت: ضمن اینکه میزان ضعف و قوت عملکرد رسانه ها را مورد رصد قرار داده ایم، در توزیع آگهی ها بین رسانه ها و جراید استان عدالت محوری را مد نظر قرار می دهیم.

گفتنی است در ادامه، هرکدام از اصحاب رسانه حاضر در نشست، به بیان چالشها و مسایل مربوط به رسانه تحت پوشش خود پرداخته و در راستای مرتفع نمودن مشکلات راهکارهایی را نیز مطرح نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha