۱۲ هزار متقاضی مسکن ملی زنجان در انتظار تخصیص زمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان: ۱۲ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان منتظرتخصیص زمین هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،  اصغر اسماعیلی در جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی اراضی لیل آباد در محل شرکت آب و فاضلاب استان، بر لزوم تقویت تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تامین زیر ساختهای محدوده اراضی لیل آباد تاکید و اظهار کرد: ۱۲ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که تایید نهایی شدند منتظرتخصیص زمین هستند.

وی با بیان اینکه باید برای بیش از ۱۲ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که تایید نهایی شدند باید زمین تخصیص داده شود،ابراز کرد: در این راستا اراضی ۱۰۰۰ هکتاری لیل آباد برای این مهم پیش بینی شده است ولی باید زیرساختها در این محدوده تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،بر لزوم تقویت تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تامین زیر ساختهای محدوده اراضی لیل آباد تاکید کرد و گفت: نیاز است تا موانع و مشکلات سر راه این اراضی با همفکری حل شود.

اسماعیلی با بیان اینکه از اراضی تازه الحاق شده لیل‌آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد،افزود: با وجود این محدوده، دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بخشی از نیاز شهر زنجان در حوزه مسکن که مربوط به تامین زمین بود با الحاق محدوده ۱۰۰۰ هکتاری اراضی لیل‌آباد، مرتفع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: باید به موازات طراحی و اجرا قدم به قدم برنامه ها جلو برود تا تخصیص  زمین به متقاضیان در اراضی لیل آباد با مشکل مواجه نشود.

اسماعیلی تاکید کرد: اگر طراحی و اجرا با هم هماهنگ نباشند مشکلات زیادی به وجود می آید و باید مشکلات و مسائل خیلی جدی رصد و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تامین زیر ساختها اولویت اول در ساخت مسکن است،یاد آورشد: ساخت مسکن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است ولی باید شرکتهای خدمات رسان هم نسبت به تامین آب،برق،گاز و فاضلاب همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.

باید مشکلات زیر ساختی اراضی ۱۰۰۰ هکتاری لیل آباد حل شود

در ادامه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط در شهر زنجان منتظر تخصیص زمین هستند و تا خدمات زیر بنایی نباشد تحویل زمین همراه با مشکلاتی برای متقاضیان خواهد بود.

سعید شاهین فر بیان داشت: این تعداد متقاضی منتظر زمین هستند و اداره کل راه و شهرسازی استان در فشار است و باید مشکلات زیر ساختی اراضی ۱۰۰۰ هکتاری لیل آباد حل شود.

وی افزود: عدم توجه به تامین زیر ساختها در محدوده تازه الحاق شده اراضی لیل آباد باعث می شود در آینده تبعات اجتماعی پیش بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha