غالب مشکلات تغذیه دانشجویان حل شده است

سرپرست حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان از رفع غالب مشکلات تغذیه دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سرپرست حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه از ایجاد ثبات در مقوله مهم تغذیه دانشجویان خبر داد و اظهار داشت: پس از صدور ابلاغ و پذیرش مسئولیت دانشجویی فرهنگی در مهر ماه، بنا را بر رفع مشکلات اساسی نهاده و با همراهی مسئولان و همکاران این مدیریت، پاشنه همت کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح برنامه غذایی به عنوان یکی از مطالبات منطقی دانشجویان مطرح بود، تصریح کرد: نخستین گام پس از جلسات مکرر با پیمانکار در حضور رئیس مجموعه در راستای رفع این مشکل تشکیل شورای تغذیه با حضور نمایندگانی از بین دانشجویان و مسئولان مرتبط از جمله مدیریت خدمات پشتیبانی و اداره تغذیه همپنین بررسی منوی پیشنهادی آنان بود که علی رغم مشکلات موجود به دلیل خریدهای قبلی پیمانکار غذا، خوشبختانه با پیگیری به موقع و صحیح و همکاری بسیار خوب معاونت توسعه موفق شدیم ضمن کاهش هزینه ها، با ایجاد تغییرات مثبت، رضایت دانشجویان را نیز در این خصوص تامین کنیم.

اسروش با اشاره به لزوم توجه به برنامه زمانبندی آموزشی و کلاس های درسی دانشجویان افزود: دومین گام در راستای جلب رضایت دانشجویان، مدیریت موارد قابل کنترل از جمله زمان تحویل غذا خصوصاً به دانشجویان اوز بود که در این خصوص برخورد جدی با پیمانکار صورت گرفت و وی ملزم شد قبل از شروع کلاس ها نسبت به توزیع غذا اقدام کرده باشد که در این راستا تغییر خودرو و راننده از جمله اقدامات موثر بود.

سرپرست حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اشاره به بازدیدهای پی در پی از خوابگاههای تحت پوشش با اولویت شهرهای دور از لار در بازه زمانی یک ماهه بیان داشت: کنترل مشکل آب، اینترنت و تجهیزات خوابگاهی موارد دیگری است که در بازدیدهای میدانی از خوابگاههای دانشکده بهداشت واحد اوز، خوابگاه خواهران و برادران در شیراز بررسی و بعضا در همان محل مرتفع شده و برای سایر امور نیز در جلسات متعدد برگزار شده، چاره اندیشی شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با فعالان، دانشجویان، تشکل ها و شورای صنفی دانشگاه از راه اندازی قریب الوقوع کافه کتاب در دانشکده بهداشت واحد اوز نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در تلاشیم تا با ایجاد زیرساختها و اجرای ایده های ناب اینچنینی، فضای شاد و دلنشین را برای دانشجویان فراهم آوریم.

وی نقش تشکل های دانشجویی و فعالان عرصه فرهنگی را پررنگ دانست و گفت: کافه کتاب، سینما در دانشگاه، مسابقات و موارد اینچنینی برخاسته از ذهن خلاق و تلاش مستمر دانشجویان است که امیدواریم بیش از پیش شاهد چنین فعالیت هایی باشیم.

اسروش خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی وسایل ورزشی شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، وسایل و ابزار بدنسازی مثل تردمیل و … خریداری شده و اکنون جانمایی ها انجام و آماده نصب در خوابگاه ها است.

وی افزود: واگذاری تجهیزات ورزشی خوابگاه به خوابگاه پیش خواهد رفت تا دانشجویان مختلف همگی از آن بهره مند گردند.

سرپرست دانشجویی فرهنگی دانشگاه حضور دانشجویان این مجموعه را در بین سایر دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور و در اردوهای مختلف لازم دانست و گفت: تلاش می کنیم در هیچ رویداد مهمی حضور دانشجویان ما کم رنگ و یا حذف نشود که در این راستا نیز سه تن از دانشجویان در نشست با ریاست جمهور حضور داشته و دو تن دیگر نیز به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha