کمک ۷۳ میلیارد تومانی خیرین سلامت شهرستان جهرم جهت توسعه زیرساخت های درمانی

با انعقاد تفاهم نامه با دو خیر سلامت دیگر، ۷۳ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های درمانی به دانشگاه اهداء می شود

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، جلسه ای با حضور سه خیر ارزشمند سلامت، نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر، رییس و برخی از مدیران و مسئولین دانشگاه در دانشگاه برگزار شد. این جلسه در جهت اقدام نیک و ارزشمند سه خیر گرانقدر خانم فائزه صفوی، آقای مصطفی حاصلی و آقای مهندس یعقوب رضایی برای خریداری تجهیزات پزشکی و توسعه زیر ساخت های های درمانی شهرستان های جهرم و خفر برگزار گردید.

گفتنی است توسعه زیر ساخت بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران از اولویت هایی است که با تلاش و مساعدت نماینده مردم شهرستان های خفر و جهرم و پیگیری های رییس دانشگاه و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر در حال انجام است. در راستای این امر مهم و خدمت به مردم عزیز، یکی از خیرین گرانقدر بنام آقای مصطفی حاصلی خاورانی در جهت تحقق این کار مهم، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه فاز اول بیمارستان خاتم الانبیاء، ارتقاء و تامین‌ تجهیزات درمانگاه شبانه‌روزی خاوران نظیر سونوگرافی، رادیولوژی، تجهیزات دندانپزشکی، آزمایشگاهی و احداث پد بالگرد هوایی اورژانس شهر خاوران اهدا کرده است. همچنین در ادامه این مشارکت های نیک، خیر گرانقدر خانم فائزه صفوی مبلغ ۲۳ میلیلارد تومان برای احداث مرکز شتاب دهنده خطی بیمارستان پیمانیه جهرم به دانشگاه اهداء کردند. در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری جهت شروع به کار این پروژه های بزرگ تنظیم و به امضا این دو خیر بزرگوار رسید.

شایان ذکر است از خیرین گرانقدر دیگر که در جهت توسعه زیرساخت های درمانی با دانشگاه همکاری داشته اند، آقای مهندس یعقوب رضایی است. مبلغ ۱۰میلیارد تومان توسط ایشان جهت ساخت بخش چشم در طبقه زیرزمین کلینیک هنری جهرم، ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء خفر و احداث نمازخانه این بیمارستان وپارکینگ برای شبکه بهداشت ودرمان خفر به دانشگاه اهدا شده است. در این جلسه از اقدام نیک و خیرخواهانه ایشان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد. همین طور تفاهم نامه همکاری به خیرین گرانقدر آقای مصطفی حاصلی خاورانی وخانم فائزه صفوی تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha