تشکیل قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب (س) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بر اساس حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر استان فارس؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان رئیس قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین دانشگاه با نام حضرت زینب(س) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در جلسه قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب(س) دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه برگزار شد، حکم ریاست و دبیر قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از طرف آیت الله «لطف الله دژکام» رئیس قرارگاه جهاد تبیین استانی و دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس، ابلاغ شد.

در این نشست، دکتر «سید وحید حسینی» به عنوان فرمانده قرارگاه و سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» به عنوان دبیر قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه معرفی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست راهبرد جهاد تبیین که از سوی ولی امر مسلمین ابلاغ شده است را اقدامی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن برشمرد که قصد دارد سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی را با جنگ شناختی و یاس و ناامیدی از نظام اسلامی جدا کند.

دکتر «سید وحید حسینی» ابراز امیدواری کرد با حضور آحاد ملت در این جهاد مقدس، به ویژه نخبگان دانشگاهی، دشمن به اهدافش نمی رسد.

مسوول بسیج جامعه پزشکی و دبیر قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی فارس نیز برگزیدن عنوان قرارگاه را به اعتبار جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: این جنگ از نوع نرم بوده و ما نیز لازم است مختصات این میدان و نبرد را بدانیم تا بتوانیم راهبرد تبیین با رویکرد امید آفرینی را به خوبی انجام دهیم.

سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» افزود: قرارگاه محل تجمیع همه توان و ظرفیت های قسمت های مختلف دانشگاه و هم افزایی بین آنها و ایجاد فرماندهی واحد برای مقابله با هجمه همه جانبه دشمن است که امیدواریم با همدلی و وحدت و تلاش، از این میدان نبرد هم با پیروزی بر دشمن خارج شویم.

در این جلسه مقرر شد مدیران مراکز درمانی و روسای شبکه های بهداشت و درمان استان، قرارگاه جهاد تبیین حضرت زینب (س) را به صورت منظم و مستمر تشکیل و گزارش اقدامات را به قرارگاه دانشگاه ارسال کنند.

همچنین زمینه های تبیین پیشرفت ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی با رویکرد امیدآفرینی و هنرمندانه در سطح دانشگاه و سطح عمومی، فراهم شود.

حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه در جلسات قرارگاه حضرت زینب (س) مراکز درمانی به مناسبت هفته بسیج و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای تقویت امید در جامعه به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، دیگر مصوبات این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha