پرستار، بازوی توانمند مجموعه سلامت

همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی، از فعالیت های جهادگونه و فداکارانه جامعه پرستاری استان فارس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، در پیام دکتر «مهرداد شریفی» آمده است:

بیست و هفتم آبان سال جاری، مصادف با پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام و پرچم دار نهضت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری است.

پرستاران، الگو والای صبر، ایثار و از خودگذشتگی هستند که خدمات شایسته آنان، سلامت را برای جامعه به ارمغان آورده و نقش پررنگی در کاهش درد و رنج‌ های همنوعان خود دارند.

روز پرستار، تجلیل از یک قشر نیست، بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در ایثار و کمک به همنوعان می بیند و همراه با بیماران، عمر و سلامتی خود را به مخاطره می اندازد.

در حالی روز پرستار را گرامی می داریم که اخبار زیادی حاکی از حملات به بیمارستان ‌ها و آمبولانس ‌ها در غزه به گوش می رسد که جان پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی را به خطر می ‌اندازد و ارایه خدمات موردنیاز مردم را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

تصاویر ایثار و از خود گذشتگی پرستاران و پزشکان حاضر در بیمارستان های غزه در ارایه خدمات درمانی در این شرایط ،نشان روح بلند و فداکاری این قشر خستگی ناپذیر است.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از خدمات صادقانه کادر سخت کوش پرستاری، میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران گرانقدر و پر تلاش شاغل در مجموعه های سلامت استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجاهدت‌ های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون تمامی پرستاران را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha