الزام حضور مدیران گلستان در استان

استاندار گلستان در جلسه اضطراری پاسخگویی به بحران مرخصی و مأموریت تمام مدیران استان را در پی هشدار نارنجی هواشناسی لغو و آنان را ملزم به حضور در استان کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این جلسه گفت: احتمال سیلاب در محورهای ناهار خوران و توسکستان وجود دارد که محدود کردن ترددها ضروری است و البته با همراهی شهرداری گرگان ، ماشین آلات برای امداد رسانی احتمالی به روستای زیارت آمادگی داشته باشند.

وی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی هواشناسی، ۳ تا ۶ ساعت قبل از شدت بارش ها راهداری تردد در مسیر توسکستان، درازنو را محدود و یا مسدود کند.

استاندار گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر آمادگی کامل جهت امداد رسانی احتمالی در بروز سیلاب را دارد و همچنین در مسیرهای احتمالی شناسایی مادران باردار، بیماران خاص صورت گرفته که در صورت نیاز خدمت رسانی می شود.

وی ادامه داد: در محدوده شرق استان نیز فرمانداران نسبت به مخاطرات احتمالی سیلاب هوشیار باشند.

دکتر زنگانه تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های ساحلی توجه داشته باشند که از دوشنبه تا چهارشنبه فعالیت های دریایی ممنوع خواهد بود.

وی گفت: بنده در مدت زمان بحران پیش رو در استان خواهم بود و تمام مدیران مرتبط نیز در استان حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است، بر اساس پیش بینی هوا شناسی استان در روز دوشنبه گاهی وزش شدید باد گرم و در روز سه شنبه با بارش های شدید مواجه است و از این جهت وضعیت هشدار نارنجی صادر گردیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha