هنرستان هنرهای تجسمی زنجان تا پایان دولت سیزدهم قابل بهره برداری است

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» زنجان برای تکمیل بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز ،تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
جعفر میناخانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند ساخت پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان، اظهار کرد:این پروژه در چهار هزار و ۸۷۳ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در دست ساخت است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در مرحله اجرای نما و تاسیسات است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان،افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تامین منابع مالی مورد نیاز ،تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره برداری است.

میناخانی در ادامه با اشاره  به ساخت پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در شهر زنجان که با زیربنای سه هزار و ۳۷۱ متر مربع در مرحله اجرای نما و تاسیسات است، بیان کرد: این پروژه  بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در حال ساخت است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تخصیص به موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان،شروع اجرای هر دو پروژه را سال ۸۸ عنوان و خاطر نشان کرد: به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز به مدت ۱۰ سال هر دو پروژه متوقف بود ولی از اوایل دولت سیزدهم عملیات اجرایی پروژه ها دوباره شروع شد و اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha