محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است

امام جمعه تربت‌حیدریه با تاکید بر اینکه محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، گفت: بسیج هیچگاه در مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر دوشنبه به مناسبت آغازین روز از هفته بسیج در دیدار با بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: امروز ایران در تصمیمات جهانی نقش مهمی‌دارد و این را در هفته‌های اخیر زیاد شاهد بودیم چرا که این مردم و کشور با بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه و دیپلماسی مقتدر و توان بازدارندگی نیروهای مسلح قوی شده‌است.

امام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه زبان قدرت آن است که در مقابل دشمن با اقتدار بایستیم، گفت: بسیجیان نمونه بارز صبرند و این صبر مثال زدنی مردم ایران اسلامی امروز آنها را به اوج اقتدار و پیروزی رسانده و این بدان خاطر بوده که وعده خدا حق و ملت ایران را یاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، افزود: بسیج هیچگاه در مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده و با اقتدار اعلام کرده دوران بزن و در رو تمام شده و این فرهنگ و تفکر بسیج است.

معلمی افزود: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند، شریان‌های حیاتی رژیم موقت صهیونیستی که سوخت و مواد غذایی است باید قطع شود، اما هنوز در برخی از دولت‌های اسلامی این رژیم سفیر دارد که باید سفرای رژیم جعلی را اخراج و سفرای خود را از آنجا فرا بخوانند و رابطه سیاسی و اقتصادی خود را نیز قطع کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه اضافه کرد: ملت‌های مسلمان و دولت‌ها همه باید بدانند که نجات از گرفتاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی که از ظلم و ستم هست، فقط با محو رژیم موقت صهیونیستی امکان پذیر است و باید این غده سرطانی محو شود.

تفکر بسیج نجات‌بخش کشور است

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: آزمون بسیج در میدان‌های مختلف بخصوص دفاع مقدس با شکوه بود، چرا که بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است و هر کجا انقلاب و نظام با چالش مواجه شده نسخه نجات‌بخش آن بسیج بوده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان کرد: در هر دوره‌ای حضور بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است، بسیج مظهر وحدت مقدس و آگاهی و بصیرت و مجاهدت است.

وی تصریح کرد: در مجموعه بسیج شهرستان تربت‌حیدریه به همت رده‌های مقاومت بسیج حدود ۳۵۰ عنوان برنامه به صورت پایگاه محور اجرا می‌شود.

یعقوبیان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، برنامه‌های محوری بسیج با موضوع جهاد تبیین، امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز همه نگاه‌های دنیا به ام‌القری جهان اسلام است و تمام عکس‌العملها به سمت سخنرانی مسؤولان ایرانی است و این بدان معناست که ایران نقش اول منطقه را در غرب آسیا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha