پیام فرماندار لامِرد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد به مناسبت هفته بسیج در پیامی این هفته را به بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در پیام فرماندار لامرد آمده است : بسیج همان شجره طیبه و درخت تناوری است که امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری در جایگاه والای آن در همه دوران ها سخنان ارزشمند و پیام های ماندگاری را ثبت کرده اند.

بسیج نشانه ای از اقتدار ملتی است که با همه هجمه های ناجوانمردانه استکبار جهانی،پای ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده است و برای عزت و آبادانی کشور همه تلاش و مساعی خویش را به کار گرفته است.

به راستی هر گاه سخن از ایثار و حماسه و،سخن از وطن دوستی ،سخن از امید آفرینی به میان می آید نمی توان نقش ارزشمند بسیج و بسیجیان را فراموش کرد چرا که هر آنچه امروز ما در عرصه جهانی داریم مرهون تفکر مترقی بسیجی است.

اگر امروز همه آزادی خواهان جهان یکصدا علیه صهیونیسم و آمریکا جنایتکار ایستاده اند می توان به جرات گفت:نتیجه تفکری است که می گوید برای حفظ آرمان ها و دفاع از خون مطهر شهیدان ،باید تا آخرین رمق وحیات در مقابل بدخواهان ایستادگی کرد چرا که آبادانی کشور و آینده فرزندان ما در گرو استقامت امروز ماست.

اینجانب فرا رسیدن هفته مقدس بسیج را به همه بسیجیان ،رزمندگان،ایثارگران،جانبازان و ازادگان و به خصوص خانواده‌ها های معظم شهیدان در سراسر شهرستان لامرد تبریک می گویم و امیدوارم با نوای دل انگیز تفکر بسیجی بتوانیم در راه خدمت به مردم شریف ایران گام های بزرگتری برداریم.

با احترام
احمد خضری
فرماندار لامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha