تقدیر از واحدهای برتر در مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مشاور عالی رییس دانشگاه، واحدهای برتر در مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دانشکاران تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مشاورعالی رییس دانشگاه در این آیین گفت: پیشنهادات سازنده باعث تحول، افزایش بهره وری سازمان و الگویی کشوری می شود.

دکتر «محمود نجابت» با بیان اینکه تحول و توسعه موجب پیشروی رو به جلو در سازمان می شود، افزود: با توجه به کارنامه پر افتخار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه ابتکارات و ایده های نو و عملیاتی، نیاز است برای استمرار این امر، تجربیات به نسل های جوان منتقل شود.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین، یکی از رویکردهای مهم معاونت توسعه‌ مدیریت و منابع دانشگاه را مدیریت بهینه و سرمایه های سازمان عنوان کرد و افزود: افتخارات دانشگاه در وزارت بهداشت به عنوان پشتوانه مشورتی استفاده می شود که این امر از افتخارات با ارزش دانشگاه بوده و از دستاوردهای تجربه ۲۰ ساله نظام پیشنهادات و مدیریت دانش دانشگاه علوم پزشکی شیراز شمار می رود.

دکتر «نرجس السادات نسبی» ادامه داد: دستگاه های اجرایی در هفته دولت مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت عملکرد قابل قبول، تقدیر می شوند که دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره دستاوردهای مطلوبی در حوزه های مختلف در سطح استان و در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرده و این مهم، مرهون یک تلاش تیمی است.

او در این مراسم، در خصوص عملکرد و دستاوردهای دانشگاه در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و کسب رتبه های استانی و کشوری، آیین نامه های اجرایی مدیریت خدمات کشوری، الگوی یکپارچه مدیریت عملکرد و شبکه رابطین مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، گروه بندی واحدهای محیطی، نمونه کارنامه ارزیابی مدیریت عملکرد، دانش بنیان کردن نظام اداری و دستگاه های اجرایی، تاریخچه مدیریت دانش در دانشگاه توضیحاتی ارایه داد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه در این آیین، دانش های برتر و اقدامات برجسته در حیطه بهبود دانشگاه در سال ۱۴۰۱ را معرفی کرد.

در این آیین که صبح امروز، سی ام آبان 1402 در ساختمان مرکزی دانشگاه و با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه و جمعی از مسوولان و مدیریان ارشد واحدهای زیرمجموعه دانشگاه برگزار شد، از واحدهای برتر در مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دانشکاران تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha