اعزام دوچرخه سوار کردستانی به سریلانکا با شعار"نه به پلاستیک"

هوشنگ قادری کنشگر محیط زیست با دوچرخه و بعنوان سفیر محیط زیست کردستان از مقصد شهر قروه به سمت کشور سری لانکا با شعار نه به پلاستیک، مسافت ۸ هزار کیلومتری را رکاب می زند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، امروزه آلودگی پلاستیکی در سطح جهان یکی از مسائل مهم محیط زیستی است که بعلت عدم تجزیه پذیری و یا دیر تجزیه پذیری در طبیعت می تونه آثار مخرب و زیان باری بر محیط زیست، اکوسیستم، زیستمندان و کره مسکون به بار آورد.

برای داشتن محیطی سالم و پایدار و با آلودگی کمتر ضروری است در اندیشه کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی، انتخاب جایگزین های بدون پلاستیک و اتخاذ سیاستهایی جهت مدیریت پسماندهای پلاستیکی باشیم.

هوشنگ قادری کنشگر محیط زیست با دوچرخه و بعنوان سفیر محیط زیست کردستان از مقصد شهر قروه به سمت کشور سری لانکا با شعار نه به پلاستیک، مسافت ۸ هزار کیلومتری را با عبور از ۸ استان و کشورهای پاکستان، هند، نپال و سری لانکا با شعار "نه به پلاستیک" رکاب می زند.

این فعال محیط زیست در مورخه ۲۹ آبان با بدرقه کارکنان اداره محیط زیست قروه، تشکل های زیست محیطی، هیئت های ورزش همگانی شهرستان، خبرنگاران، نماینده شرکت معدنی زرکوه و دیگر کارکنان ادارات راهی سفر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha