بزرگترین مولفه قدرت برای نظام جمهوری اسلامی مردم هستند

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور رییس، مسئولین و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد رحمانیان رییس دانشگاه در این مراسم ضمن نکوداشت این هفته گفت: بسیج، مظهر وحدت ملت ایران است. تشکیل بسیج مستضعفان، از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

وی افزود: بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ایران اسلامی از یاد نخواهند برد. در حوزه سلامت، اقدامات ارزنده بسیجیان در خدمت رسانی جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم، به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار ستودنی است.

وی با اشاره به شهدای گرانقدر دفاع مقدس و ایثارگران بسیجی گفت: اقتدار، امنیت و آرامش اکنون مدیون شهیدان و بسیجیان با رشادتی هستیم که برای حفظ این مرزم و بوم تا پای جان ایستادگی کردند.

سرهنگ ناصر طالبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در ادامه این مراسم گفت: وقتی از بسیج نام برده می شود، مقاوت و ایستادگی شهدای گرانقدر دفاع مقدس تداعی می گردد که با تمام توان در برابر دشمن ایستادند و از میهنشان دفاع کردند.

وی با اشاره به 1200 شهید دفاع مقدس، 3000 جانباز و 7500 رزمنده در شهرستان جهرم گفت: جهرم از معدود شهرستان هایی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و همین طور بعد از آن در تمام رخداد های انقلابی و حماسی، خوش درخشیده و جوانان غیور و شجاع آن در صف اول جبهه مقاومت و ایستادگی حضور داشته اند. این باعث افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی در ادامه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کشورمان در برابر بسیاری از آماج و حملات دشمن ایستادگی و مقاوت کرده و در این دوران توانسته محکم و با صلابت در تمام عرصه های علمی و همین طور نظامی پیشرفت کند و حتی در مواردی جز برترین ها در دنیا باشد.

وی با اشاره به توسعه علم پزشکی بعد از انقلاب اسلامی و افزایش تعداد دانشجویان در این رشته گفت: مفتخریم که کشورمان توانست در بحث پزشکی در رشته های مختلف آن افتخار بیافریند و حتی در مواردی برای سایر کشور الگو شود.

به گفته وی در چند سال گذشته تا کنون دشمنان جمهوری اسلامی با روش های مختلف درصدد تخریب نظام هستند و با اخبار دروغ و کذب سعی بر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند اما مردم فهیم با آگاهی در کنار این نظام مقدس بوده و بزرگترین مولفه قدرت برای نظام جمهوری اسلامی مردم هستند.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال دانشگاه با اهدای لوح تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha