ارسال ۲۲۰۰ مقاله به کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبری

در نشست شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری اعلام شد که تاکنون ۲۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، نشست شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری صبح چهارشنبه با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و اعضای دبیرخانه این کنگره در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: حوزه علمیه و مجموعه دانشگاه می‌توانند در برگزاری رویداد کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری مشارکت جدی ایفا کنند.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه حتماً نوگرایی و خلاقیت می‌تواند در کیفی‌سازی این کنگره مؤثر باشد، افزود: دانشگاه یک مرکز علمی است و نیاز جدی به این مباحث دارد. در این راستا اساتید دانشگاه و فضای آن می‌توانند درگیر این موضوع شوند تا رویداد باشکوهی را در مشهد مقدس شاهد باشیم.

ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، ایجاد هماهنگی نسبت به مشارکت نهادها و تعیین وظایف و نقش نهادهای استانی؛ از جمله محورهای این جلسه بود.

به گفته ریاست جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس ۱۵۰ نهاد برای برگزاری این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین تاکنون ۲۲۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صالح گسترش فضای قرآنی کشور، معرفی مبانی قرآنی و اندیشه‌های سیاسی مقام معظم رهبری را از جمله اهداف این کنگره دانست.

شایان ذکر است؛ ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ این کنگره بین‌المللی با ۲۰ محور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha