۱۱۲ هزار دانش آموز زنجانی هفته ای دو نوبت از شیر رایگان بهره مند می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان،گفت:۱۱۲ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان هفته ای  دو نوبت و تا پایان سال تحصیلی شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان روز پنج شنبه(۲آذرماه) در آیین اجرایی قرارداد تولید شیر رایگان برای مدارس ابتدایی استان با اشاره به آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس گفت: با پیگیری های ویژه به عمل آمده قرار است تا تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان هفته ای دو نوبت و تا پایان سال تحصیلی شیر رایگان دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی پروژه توزیع شیر در مدارس گفت: ۱۱۲هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و امیدواریم با توزیع شیر رایگان در مدارس شاهد بهبود نشاط و شادابی دانش آموزان استان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان،
با اشاره به توجه ویژه به سلامت دانش آموزان گفت: توزیع گسترده شیر رایگان در مدارس کل کشور نشان از این دارد که سلامت دانش آموزان از مهمترین موضوعات در دست پیگیری در آموزش و پرورش دولت سیزدهم است.

در ادامه علی اسماعیلی ️مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه به لطف خداوند و با پیگیری های ویژه همکاران آموزش و پرورش و حمایت های استانداری زنجان به عنوان اولین استان در کشور قرارداد تولید شیر رایگان ویژه مدارس استان را قطعی و به مرحله اجرا رساندیم، اظهار کرد: ۱۱۲ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان هفته ای  دو نوبت و تا پایان سال تحصیلی شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به عزم جدی دولت و آموزش پرورش در گسترش استفاده از مواد لبنی در بین دانش آموزان گفت: توزیع گسترده شیر در مدارس نشان از توجه ویژه دولت و آموزش و پرورش به سلامت دانش آموزان و گسترش فرهنگ استفاده از مواد لبنی دارد.

️انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha