جنگ در دنیای کودکان با موشک‌های کاغذی

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه خبر داد؛برنامه های هفته‌ی بسیج در سوادکوه شمالی برگزار شد.

نجمه روحی در گفت وگو با خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، از اجرای ویژه برنامه‌های هفته‌ی بسیج خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج،مصادف با جمعه۳ آذر ماه۱۴۰۲،کودکان سواد کوه شمالی،یک روز شاد و خاطره انگیزی را با مصطفی نجفی عمران، مسوول کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران همراه با بازی های کودکانه و کاردستی و نیز معرفی کتاب در مسجد جامع شیرگاه گذراندند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گفت: با حضور در میان این کودکان،کارهای هنری و دستی آنان را از نزدیک دیده و آنان را تشویق به انجام کارهای هنری و مطالعه کتاب نمودیم.

روحی در ادامه همراه با کودکان خوب مسجدی، در لوحه بیانیه ای که مسول کتابخانه سیار بمناسبت هفته بسیج تدارک دیده بود،دلنوشته های خود را به کودکان غزه فلسطین تقدیم کردند.

شایان ذکر است کودکان مسجدی ، کاردستی موشک های کاغذی خود را که امروز درست کرده بودند را به پرچم سوراخ شده اسرائیل غاصب پرتاب کرده و ضمن سر دادن شعار "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را به رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند و اینچنین با کودکان مظلوم غزه همدردی کردند.
گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س)و سید الشهداء(ع) و همکاری ستاد نماز جمعه ، کتابخانه سیار روستایی و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha