پیگیری توسعه منابع حوزه سلامت در شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان

در نشست هم اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، توسعه منابع حوزه سلامت در این شهرستان ها پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در این شهرستان ها، گفت: در این نشست، راهکارهای جذب اعتبارات لازم، تسهیل، تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان، بررسی و پیگیری لازم انجام شد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» رضایتمندی مردم از ارائه خدمات سلامت را حائز اهمیت دانست و افزود: تقویت هر چه بیشتر زیرساخت های عمرانی، جذب امکانات و تجهیزات که از مهم ترین محورهای گسترش خدمات سلامت در استان است، با همکاری و همفکری مسوولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در تمامی مناطق استان محقق شود.

دکتر «رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از کارکنان مجموعه سلامت استان فارس، به همکاری هرچه بیشتر با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ارتقای خدمات سلامت و جذب امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان، اشاره کرد.

در این نشست، حاضران پیرامون توانمندی ها و موانع پیش رو در حوزه سلامت شهرستان های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان گفت و گو کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha