امکانات استان عادلانه در اختیار داوطلبان انتخابات قرار گیرد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: براساس قانون، استانداران می توانند امکانات تبلیغاتی استان خود را به طور مساوی و عادلانه در اختیار داوطلبان قراردهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در اولین جلسه هیأت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن
گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیج در عرصه های مختلف کمک به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی نمایان شده و امروزه با گسترش گفتمان بسیج‌ در جهان اسلام، عرصه بر استکبار جهانی تنگ تر شده است.

وی با اشاره به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی،بیان کرد: تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات منجر به تحقق عدالت تبلیغاتی و ایجاد فضای رقابتی شده و تبلیغات انتخاباتی ساماندهی می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: براساس قانون، استانداران می توانند امکانات تبلیغاتی استان خود را به طور مساوی و عادلانه در اختیار داوطلبان قراردهند.

رفیعی  با بیان اینکه رسانه ملی هم امسال برای اولین بار ظرفیت‌های خود را به صورت برابر در اختیار نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می‌دهد گفت: ایجاد فرکانس های محلی برای تمامی حوزه های انتخابیه یک امکان مترقی و اثربخش برای مخاطبان به حساب می آید که تاکنون فقط در انتخابات ریاست‌جمهوری ممکن بود.

شایان ذکر است اعضای هیأت بررسی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شامل استانداری ، دادستان مرکز استان ، صدا و سیما ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فناوری اطلاعات استان ، دبیر ستاد انتخابات استان و دو نفر از اعضای شورای استان هستند.

گفتنی است: وظایف این هیأت، اجرای دستورالعمل هیأت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی، برنامه‌ریزی و اجرای مقررات لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغاتی دستگاههای دولتی و عمومی، مراقبت بر جرائم تبلیغاتی و جلوگیری از هرگونه استفاده غیرقانونی از امکانات و اموال عمومی و دولتی و فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی غیرقانونی از سوی مسئولان و کارکنان و اعلام به مراجع صالح قضایی می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha