جشن شکرگذاری گندم در بیجار برگزار شد

جشن شکرگذاری گندم در بیجار با حضور پرشور مردم بیجار و کشاورزان آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، فرماندار بیجار در مراسم جشن شکرگزاری گندم در بیجار اظهار داشت: رتبه دوم تولید گندم کشور در استان کردستان رقم خورد و این مرهون تلاش کشاورزان است.

محمد حسین محبیان افزود: امروز روز بسیج است و لازم است به افراد پرتوان بسیجی تبریک عرض کنم و در ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر شر رژیم اشغالگر از سر جهانیان کم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه به چند دلیل تغییراتی دارد قرار بود در مهر ماه و در فضای باز انجام شود اما با توجه به اینکه مطالبات کشاورزان پرداخت نشده بود لازم دانستیم تا زمانی که مطالبات پرداخت نشود برنامه برگزار نشود.

فرماندار بیجار بیان کرد: اینکه این محفل با حضور عموم مردم نیست به دلیل محدودیت فضا است اما خوشحالیم جمعیت غالب برنامه از کشاورزان هستند.

محبیان اضافه کرد: به دلیل نزدیکی به ایام فاطمیه آیتم‌های شاد برنامه حذف شده است و جای حضور مهمان کشوری در این مراسم خالی است و لازم بود از وزرات جهاد کشاورزی میهمانانی در این مراسم حضور داشته باشند.

وی افزود: امسال بارش رحمت خدا و باران زیاد بود و باعث شد این حد نصاب جدید رقم خورد و از معطلی تمام کشاورزان در صف تحویل گندم و پرداخت مطالبات گندم عذر خواهی می‌کنم و امیدواریم این موضوع در سال آینده برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha