رسالت بسیج صیانت از نظام و انقلاب است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری فارس گفت: رسالت بسیج صیانت از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بزرگ ایران است که افتخاری برای همه بسیجیان به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، عبدالعلی کریمی در دومین گردهمایی بسیجیان استانداری که به مناسبت گرامیداشت روز بسیج در سالن شهید قاضی استانداری و با حضور سردار قنبری، فرمانده لشکر ۱۹ فجر استان برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته بسیج و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت علی الخصوص حماسه طوفان الاقصی و ابراز هم دردی با مردم مظلوم غزه، گفت: همانگونه که بسیجیان در انقلاب اسلامی ایثار و ایمان را به منصه ظهور رساندند و بعد از آن هم، در همه عرصه ها برای حفظ ارزش ها پیشرو و فعال بودند، این روزها نیز با بلند شدن فریاد عدالت طلبی مریم مظلوم غزه و در دفاع از ایشان، اهمیت و تاثیر گزاری بسیج و تفکر ظلم ستیز بسیج، بیشتر از همیشه احساس می شود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه لازم است هم اکنون در حفظ و تربیت نیروهای کارآمد بسیجی بیشتر از گذشته فعال باشیم، ادامه داد: امروز باید به کیفیت تفکر بسیجی اندیشید و در بین مردم و جوانان این تفکر صحیح را تبیین کرد.
وی با تقدیر از رشادت های لشکر ۱۹ سپاه فجر استان فارس در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: رزمندگان لشکر ۱۹ فجر رشادت‌های فراوانی در دوران دفاع مقدس داشتند و در بسیاری از عملیات‌های دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند.رسالت بسیج صیانت از نظام و انقلاب است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری فارس گفت: یکی از ویژگی‌های جنگ ما این بود که هم فرمانده و هم رزمنده دوشادوش هم در میدان بودند؛ فرمانده‌ها در جلو خط حضور داشتند و بقیه پشت سر فرمانده‌ها حرکت می‌کردند و به همین دلیل هم ما پیروزی‌های بزرگی داشتیم.
در ادامه این جلسه، سردار قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان به بیان خاطرات و روایات جنگ تحمیلی و همچنین رشادت های مدافعان حرم، علی الخصوص سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی گفت: علت اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت خوش درخشید، تجربیات گرانقدر دوره هشت سال دفاع مقدس بود.
سردار قنبری تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبردها را برای همه ترسیم می کند و کشور برای گذر از مشکلات روز به روز بهتر می شود.
وی ضمن تبریک هفته بسیج و آرزوی موفقیت و بهروزی بسیجیان، این هفته را فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت مردم غزه بر شمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha