لزوم بهبود زیرساخت های فرهنگی و دانشجویی و نوسازی خوابگاه ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و در خصوص مسایل فرهنگی و دانشجویی گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در دیدار با دکتر «احد بنار» مدیر کل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای حوزه فرهنگی و دانشجویی، بر لزوم جداسازی بودجه فرهنگی از بودجه دانشجویی با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و مسایل فرهنگی تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» در ادامه بر نقش موثر اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویان در جامعه و تحولات مختلف اجتماعی، تاکید کرد و افزود: در شیراز خوابگاه های متعددی داریم اما بیشتر آنها قدیمی و فرسوده است و لازم است در زمینه نوسازی خوابگاه ها اقدام شود که نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

او همچنین از تلاش مجموعه دانشگاه برای بهبود زیرساخت ها، توسعه کیفی و کمّی خوابگاه های دانشجویی و همچنین ارتقا مسایل فرهنگی در خوابگاه ها خبر داد تا دانشجویان با آرامش بیشتر و بهتر به امور تحصیلی خود برسند.

رئیس دانشگاه اضافه کرد: توان علمی اساتید و کیفیت آموزش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سبب شده هر ساله تعداد زیادی دانشجو از نقاط مختلف کشور درخواست انتقال و مهمان شدن در دانشگاه را داشته باشند که این موضوع ضرورت افزایش فضاهای دانشجویی از جمله خوابگاه های دانشجویی را یادآور می شود.

دکتر حسینی در ادامه توجه به مسایل رفاهی دانشجویان را دیگر موضوع مورد اهمیت در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی برشمرد و از تلاش برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی رفاهی مجهز و مدرن در شهرستان سپیدان خبر داد.

لزوم بهبود زیرساخت های فرهنگی و دانشجویی و نوسازی خوابگاه ها

او همچنین با اشاره به روند آماده سازی پردیس شهید دوران دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جابجایی و انتقال واحدهای مختلف دانشگاه از جمله دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی به پردیس دانشگاه، گفت: تمام ظرفیت های دانشگاه به کار گرفته شده تا روند ساخت پروژه های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، رفاهی و اداری در پردیس شهید دوران با سرعت بیشتری انجام شود.

دانشگاه همچنین از اقدامات خوب معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در زمینه های مختلف از جمله برنامه ریزی و اجرای پیاده روی اربعین، برگزاری آیین های مذهبی، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و سایر برنامه های ویژه دانشجویان تقدیر کرد و عملکرد این معاونت را با توجه به حضور مدیران جوان و متعهد را ستودنی دانست.

لزوم بهبود زیرساخت های فرهنگی و دانشجویی و نوسازی خوابگاه ها

در این نشست که در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد، دکتر «سیامک طهماسبی» رئیس اداره کل مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر «جعفر سلیمانی» معاون امور رفاهی اداره کل دانشجویی دانشجویی وزارت بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha