معرفی نفرات برتر قایقرانی تندرو کشور

دبیرکل انجمن قایق‌های تندروی کشور با اعلام پایان این سری از مسابقات اسکله بندرترکمن را پایلوت اجرای برنامه های قایقرانی کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از بندرترکمن؛ محمدرضا نصرالله‌زاده دبیرکل انجمن قایق‌های تندروی کشور اظهار کرد: از میان شرکت‌کنندگان، قایقرانی که در زمان کوتاه مسیر مشخص شده از اسکله بندر ترکمن تا خلیج گرگان را طی کند، به عنوان قایقران سرعتی کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده است با همکاری بنادر و دریانوردی استان، از اسکله بندر ترکمن به عنوان پایلوت برگزاری ورزش‌های دریایی و ساحلی استفاده شود، ادامه داد: آنچه برای انجمن قایق‌های تندروی کشور حائز اهمیت بوده، جذب علاقمندان بیشتر است.

دبیرکل انجمن قایق‌های تندروی کشور با تأکید بر اینکه بندر ترکمن پتانسیل‌های بسیاری را در راستای توسعه و ترویج این ورزش مهیج دارد، خاطرنشان کرد: آنچه در برگزاری این دوره از مسابقات مشهود است، برنامه‌ریزی دقیق با حواشی متنوع از قبیل برپایی نمایشگاه‌های مختلف بوده که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه حاضران در این دوره مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اضافه کرد: با نظر کمیته داوران تکاور دریایی «محسن جهان تیغ» مقام نخست و عنوان قایقران سریع کشور را در این دوره به خود اختصاص داد و مدال قهرمانی و خوش رنگ طلا را به گردن آویخت.

نصرالله‌زاده با بیان اینکه «محسن ملک حسینی» از تیم دریابانی بندرترکمن نائب قهرمان شد و مدال نقره این دوره را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: محسن حقداد از تیم تکاوران نیروی دریایی راهبردی ارتش به جایگاه سوم و مدال برنز بسنده کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مسابقات قایق‌های تندرو کشور، در بخش تیمی یگان اعزامی نیروی دریایی راهبردی ارتش رتبه نخست و ممتاز را از آن خود کرد، افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این دوره از رقابت‌ها شده بود که مبین اهمیت و جایگاه ورزش‌های دریایی و ساحلی در میان مردم خونگرم بندر ترکمن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha