جستجوی دو مفقودی خراسانلو در ابهر ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن ۲ مفقودی منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر از روز گذشته (دوشنبه) آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حکمت اله هاشمی در رابطه با این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به اعلام و درخواست دادستانی شهرستان ابهر در خصوص مفقود شدن ۲ مرد ۲۵ و ۴۰ ساله در منطقه خراسانلو شهرستان ابهر عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر آغاز شد.

وی تاکید کرد: این عملیات توسط ۲۱ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب هفت تیم جست و جو در منطقه بیان شده از روز گذشته /دوشنبه ۶ آذر/ آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد نیروها در عملیات شبانه به ۶۰ نفر افزایش یافت که ۵۰ نفر از نیروهای هلال احمر و ۱۰ نفر نیز با مشارکت داوطلبان کوهنورد آشنا به منطقه بودند.

هاشمی با بیان اینکه جست و جوی شبانه با افزایش نیروها از خراسانلو تا منطقه معدن مهستان و از این محل تا روستای مهستان به طور کامل انجام شد، افزود: تا شامگاه گذشته افراد مفقودی در این مناطق بیان شده پیدا نشد و عملیات جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha