کیفیت محصولات تولیدی استان زنجان مطلوب است

رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون اتاق بازرگانی زنجان، گفت: با توجه به نظارت مدام و بی‌وقفه اداره کل استاندارد استان، خوشبختانه تا به  امروز محصولات تولیدی استان زنجان در بخش‌های مختلف تولید قابل قبول و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،مریم دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت‌های این انجمن طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: در این مدت با برگزاری جلسات در سطوح مختلف تلاش شده است ساختار و میزان فعالیت‌های انجمن مطلوب و به‌روز باشد.

وی ضمن اشاره به حضور فعال در دوره‌های داخل و خارج از استان به منظور بالا بردن سطح کیفیت فعالیت‌ و دانش اعضای انجمن، تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و وبینارهای تخصصی با مشارکت آزمایشگاه‌ها جهت تعامل و همفکری بیشتر نیز از جمله برنامه‌های مهم و مستمر این انجمن می‌باشد.

رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون اتاق بازرگانی زنجان ادامه داد: حضور در جلسات کمیته‌های فنی و تدوین استاندارد، جلسات مربوط به استاندارد کیفی محصول، دیدار با مسؤولان استانی و کشوری و ... از جمله فعالیت‌ها و دستور کارهای اساسی انجمن می‌باشد.

دغاغله با بیان اینکه زنجان، چهارمین استانی بود که انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون را با تلاش و حمایت اتاق بازرگانی زنجان تشکیل داد ابراز داشت: این انجمن نخستین انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون استانی در سطح کشور بود که به ثبت رسمی رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه در راستای انتقال دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های این انجمن به مسوولان و قانون‌گذاران، مساعی قابل توجهی بکار برده شده است بدین‌ترتیب مشکلات و موانع نیز  در مراجع، سازمان‌ها و دستگاه‌های استانی و کشور مطرح و پیگیری میشود.

رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون استان زنجان در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های عضو این انجمن همه از کیفیت مطلوبی در ارائه خدمات برخوردار هستند، افزود: همه آزمایشگاه‌های همکار در استان، استاندارد بوده و اکثر آنها دارای ایزو ١٧٠٢٥(ISO 17025) می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه محصولات تولیدی استان زنجان در بخش‌های مختلف تولید از کیفیت مطلوبی برخوردار است خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت مدام و بی‌وقفه اداره کل استاندارد استان، این کیفیت تا به امروز قابل قبول بوده است.

دغاغله در پایان با اشاره به عضویت در هیأت مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون کشور به عنوان نماینده استان زنجان، گفت: خوشبختانه با همکاری اعضای انجمن و اتاق بازرگانی به خوبی توانسته‌ایم از پتانسیل و ابزارهای موجود در راستای معرفی دیدگاه‌ها به ناظران و قانون‌گذاران بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha