آزادی ۱۷۲  محکوم غیر عمد مالی در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۲ زندانی جرایم مالی  از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حجت‌الاسلام و المسلمین علی فرجی‌برحق روز شنبه(۱۱آذرماه) در جلسه ستاد دیه استان زنجان ، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند این ستاد در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون تعداد ۱۷۲ محکوم مالی غیر عمد با کمک خیرین، گذشت شکات، ارائه تسهیلات و کمک ستاد دیه کشور و استان از زندان آزاد شده‌اند.

وی افزود: مجموع بدهی این تعداد محکوم آزاده شده بیش از ۸۵ میلیارد تومان بوده که بیش از ۱۷ میلیارد تومان شکات از حق خود گذشت کردند که این اقدام ارزشمند خود مصداق کمک خیرین در این کار پسندیده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه فراهم کردن زمینه  اشتغال زندانیان حتی بعد از آزادی از زندان در تأمین مایحتاج زندگی  آنها کمک خواهد کرد گفت: همچنین این امر در عدم بازگشت مجدد زندانیان به زندان نیز موثر خواهد بود.

حجت الاسلام فرجی برحق با تأکید بر این که دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حرفه های مختلف در زندان  از جمله فرش بافی و ... زمینه ایجاد  اشتغال و منبع درآمد برای  زندانیان فراهم خواهد کرد، بیان کرد: تبیین حساسیت موضوع کمک به زندانیان جرایم مالی به مدیران واحد های تولیدی، فرصت مناسبی برای مشارکت واحدهای تولیدی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی  است که این امر هم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha