تکلیف موتورسیکلت های پلیس آگاهی مشخص می‌شود

دادستان نظامی گلستان در بازدید از پلیس آگاهی استان دستور تعیین تکلیف موتورسیکلت های توقیفی را صادر کرد.

به گزارش خبربگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ یزدان سالخورده دادستان نظامی گلستان صبح امروز به منظور نظارت بر رعایت حقوق شهروندی از پلیس آگاهی انتظامی استان بازدید کرد و گفت: بازدید از مراکز انتظامی به صورت دوره ای در دستور کار سازمان قضایی قرار داشته و یکی از جهات مهم این بازدیدها نظارت بر تعیین تکلیف اموال توقیفی است.

وی افزود: تعداد بالای موتور سیکلت های توقیفی برای فرماندهی انتظامی یک چالش محسوب شده و باید در خصوص تعیین تکلیف آن به موقع عمل شود.

سالخورده تصریح کرد: عدم تعیین تکلیف اموال توقیفی می تواند به تضییع حقوق افراد منجر شده و مسئولین مربوطه باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند، چرا که به هیج وجه قابل پذیرش نیست.

این مقام قضایی ادامه داد: اگر به موجب قوانین اشیاء و اموالی به نفع سازمان یا دستگاه خاصی مصادره یا ضبط شود، نگهداری این اموال تا تعیین تکلیف نهایی از سوی مراجع قضایی بر عهده سازمان مربوطه بوده و نسبت به آن دارای مسئولیت است.

دادستان نظامی استان خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند تعیین تکلیف اموال مردم در این بازدید دستور پیگیری و رفع مشکلات ۴۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پلیس آگاهی استان صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha