اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان

رئیس سازمان تعاون روستایی استان کردستان گفت: علی‌رغم ظرفیتهای عظیم بخش کشاورزی، تاکنون پایانه صادراتی در استان ایجاد نشده بود، که خوشبختانه در سفر اخیر هیئت دولت به استان کردستان ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز این پایانه صادراتی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، بهرام کوشکی با اعلام این خبر گفت: سازمان تعاون روستایی استان کردستان دارای ۲۴۲ اتحادیه تعاونی بوده که ۵۴۲ نفر در این تعاونی‌ها به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

کوشکی به عرضه محصولات روستایی در سطح ۷۰ فروشگاه‌ تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۴ فروشگاه مجهز به فروشگاه اترک شده‌اند و در آینده نزدیک اکثر فروشگاه‌های به اترک مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت روستا بازارها در سطح استان یادآور شد: روستا بازار در سنندج با ۹۴ غرفه، در قروه با ۱۴ غرفه، در دیواندره با ۲۴ غرفه فعال بوده است که در سقز با ۳۱ غرفه در حال راه‌اندازی بوده و در کامیاران نیز مکان‌یابی آن صورت گرفته است و با همکاری شورای شهر سنندج دومین روستا بازار نیز در این شهر راه‌اندازی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha