هویت دانشجو مطالبه گری منطقی است

همزمان با روز دانشجو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با حضور در جمع دانشجویان به سوالات و مطالبات آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جمع دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: طرح سؤال‌ و مطالبه‌گری منطقی، هوشمندانه و کاملا جدی دانشجویان بدون برخورد تند و تیز که بیشتر حول محور مسائل صنفی و مشکلات دانشجویان بود، در واقع عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بود که قابل تقدیر است.

وی افزود: مشکل خوابگاه‌های دانشجویی که از مطالبات جدی و به حق دانشجوایان است از موارد و مشکلاتی است که توسط استاندار برای طرح در سفر دوم رئیس‌جمهور محترم به استان و تخصیص اعتبار، برنامه‌ریزی شده است.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است، مسئولان دانشگاه‌ها باید نسبت به برگزاری این کرسی‌ها در زمینه‌های مختلف اهتمام داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان خاطر نشان کرد: ایجاد ناامیدی از توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات، سرنوشت خود را تعیین کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha